Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Το ποτάμι πίσω δεν γυρνά! Ο λαός της Ηλιούπολης μίλησε: Το Χαλικάκι και η δημόσια περιουσία ανήκουν στον λαό

Η Μαχόμενη Ηλιούπολη χαιρετίζει τη μεγάλη διαδήλωση που έγινε στον δήμο μας την Πέμπτη 25 Ιούνη από το Χαλικάκι μέχρι το Δημαρχείο. Οι κάτοικοι της Ηλιούπολης, με τη μαζική τους συμμετοχή, διαμόρφωσαν μία από τις μεγαλύτερες συγκεντρώσεις εδώ και πολλά χρόνια, μια πορεία που ανέδειξε τον αγώνα για την υπεράσπιση του πάρκου στο Χαλικάκι και συνολικά της δημόσιας περιουσίας σε κεντρικό θέμα του δήμου μας.

Η μαζική κι ενωτική συμμετοχή, ο παλμός, η παρουσία νεολαίας, τα συνθήματα, οι μαχητικές-ακτιβίστικες ενέργειες, όπως η ανάρτηση πανό στο κτίριο του δημαρχείου, φανέρωσαν ένα κίνημα ζωντανό κι αναπτυσσόμενο. Έπεσε στο κενό η προπαγάνδα της δημοτικής αρχής για «μειοψηφίες», «επαγγελματίες επαναστάτες» κι άλλα τέτοια αστεία όσο και θλιβερά…  

Το ποτάμι πίσω δεν γυρνά! Μετά και τη χθεσινή διαδήλωση έγινε καθαρό πως το πραξικόπημα Ψυρρόπουλου – Χαρδαλιά – κυβέρνησης να δώσουν στο Υπερταμείο και στην ΕΤΑΔ τα κλειδιά περίπου 100 δημόσιων χώρων στην Ηλιούπολη, κάνοντας αρχή από το Χαλικάκι δεν θα περάσει! Ο λαός της Ηλιούπολης, με μακρόχρονη αγωνιστική εμπειρία στις μάχες για τους ελεύθερους χώρους, έχει τη δύναμη να τους σταματήσει!

Πανικόβλητη η δημοτική αρχή Ψυρρόπουλου και οι προστάτες της στην Περιφέρεια, στην κυβέρνηση Μητσοτάκη και στα εργολαβικά συμφέροντα, αναζητούν –όπως διαρρέουν οι ίδιοι- τρόπους διαφυγής, με ακόμα χειρότερες προτάσεις που οδηγούν σε πλήρη αναγνώριση της ιδιοκτησίας της ΕΤΑΔ ΑΕ στο Χαλικάκι και γενικά. Η κυβέρνηση της ΝΔ έρχεται άμεσα να στηρίξει αυτή την απαράδεκτη λύση…

Δεν θα τους περάσει, όσους ελιγμούς κι αν κάνουν!

Με τον αποφασιστικό μας αγώνα όχι μόνο θα σταματήσουμε το ξεπούλημα στην ΕΤΑΔ και το «βιοκλιματικό τσιμέντο» στο Χαλικάκι, αλλά θα περάσουμε στην αντεπίθεση διεκδικώντας να περάσουν στον δήμο όλα τα ακίνητα που έχει το Υπερταμείο, το οποίο πρέπει να καταργηθεί.

Συνεχίζουμε με πολύμορφες δράσεις. Αναπτύσσουμε τη δύναμη του συντονισμού και της δράσης «από τα κάτω» που διαμόρφωσε και τη χθεσινή μεγάλη διαδήλωση.

Συμμετέχουμε στη νέα συνέλευση αγώνα για το Χαλικάκι και τη δημόσια περιουσία, κατοίκων, φορέων και συλλογικοτήτων την Δευτέρα 6 Ιούλη στις 7 μ.μ. στο θεατράκι.

Να είμαστε όλες και όλοι εκεί! Παίρνουμε την υπόθεση στα χέρια μας.

Με μαχητικό, ενωτικό και ανυποχώρητο αγώνα θα νικήσουμε!  







Δημοφιλείς αναρτήσεις